Pytania i odpowiedzi

  • arrow_drop_down

    1) Co to jest pożyczka online?

    Pożyczka online jest to pożyczka, w której pieniądze przelewane są na twoje konto, które podałeś we wniosku. Pieniądze dostajesz na konto a pożyczkę spłacasz w ratach miesięcznych również po przez przelew bankowy.

  • arrow_drop_down

    2) Kto może wnioskować o pożyczkę online?

    Warunkiem wnioskowania o pożyczkę jest:

    • ukończone 18 rok życia
    • obywatelstwo Polskie
    • telefon komórkowy
    • aktualny adres e-mail
    • rachunek bankowy
    • regularne źródło dochodu
  • arrow_drop_down

    3) Co mam zrobić, jeśli będę potrzebował pomocy przy rejestracji?

    Jeżeli potrzebujesz pomocy zadzwoń na naszą infolinię 600 520 520 a nasz konsultant przejdzie przez wszystkie etapy rejestracji  składania wniosku.

  • arrow_drop_down

    4) Co trzeba zrobić, żeby wziąć pożyczkę online?

    • Wejdź na stronę www.janpozyczki.pl, następnie wprowadź kwotę oraz okres pożyczki jaki cię interesuje i kliknij „Weź pożyczkę”.
    • Następnym krokiem jest rejestracja więc wprowadź swoje dane i złóż wniosek.
    • Zapoznaj się ze zgodami i zaakceptuj je.
    • Wykonaj jednorazowy przelew identyfikacyjny Blue Media na kwotę 1zł z konta które podałeś przy rejestracji. Pamiętaj, że pożyczka zostanie wypłacona na konto, z którego zrobisz przelew  identyfikacyjny.
  • arrow_drop_down

    5) Co to jest przelew identyfikacyjny przez Blue Media?

    Jest to szybki przelew na kwotę 1 zł, dzięki któremu szybko potwierdzimy Twoje dane i podejmiemy decyzję o pożyczce. Możesz sprawdzić w Panelu Klienta, czy jest możliwość zrobienia takiego przelewu w swoim banku.

     

    Przelew identyfikacyjny robisz tylko jeden raz na kwotę 1 zł (przelew Blue Media), pozwala nam on na potwierdzenie Twoich danych osobowych oraz numeru Twojego konta bankowego, na które przelejemy pożyczkę, przelew zrób z konta na imię i nazwisko, które podałeś przy rejestracji, kwota z przelewu zostanie zwrócona Ci po podjęciu decyzji.

  • arrow_drop_down

    6) Jak zrobić przelew identyfikacyjny?

    Zaloguj się na Panel Klienta, wybierz przelew identyfikacyjny następnie wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste i podążaj dalej zgodnie z instrukcją.

  • arrow_drop_down

    7) Czy muszę podawać mój numer rachunku bankowego?

    Tak, Numer rachunku bankowego, który podasz przy rejestracji musi być twój.

    Jest on niezbędny w celu identyfikacji Twojej osoby, dlatego nie możesz użyć rachunku bankowego innej osoby.

  • arrow_drop_down

    8) W jakim celu mam potwierdzić swój rachunek bankowy?

    Ponieważ przed wypłatą środków musimy mieć pewność, że pieniądze trafią do właściwego adresata.

  • arrow_drop_down

    9) Jak szybko otrzymam decyzje?

    Wnioski rozpatrywane są indywidualnie a decyzję dostaniesz w jak najszybszym czasie.

  • arrow_drop_down

    10) Kiedy otrzymam pieniądze?

    Gdy decyzja będzie pozytywna pieniądze otrzymasz na konto zgodnie z sesjami przychodzącymi w Twoim banku.

  • arrow_drop_down

    11) Jakie dokumenty są potrzebne do składania wniosku?

    Do złożenia wniosku potrzebujesz dowodu osobistego, oczywiście przy składaniu wniosku będziesz proszony o podawanie różnych informacji (np.: nazwa pracodawcy, itp…), które musisz również podawać.

  • arrow_drop_down

    12) Jakie są możliwości składania wniosku?

    Wniosek złożyć możesz tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową janpożyczki.pl

  • arrow_drop_down

    13) Jako nowy klient, o jaką pożyczkę mogę wnioskować?

    Pożyczek udzielamy w kwocie od 1000 do 5000 złotych, w okresach od 3 do 30 miesięcy, zarejestruj się, wypełnij wniosek  a dowiesz się jaką mamy dla ciebie ofertę i o jaką kwotę możesz zawnioskować.

  • arrow_drop_down

    14) Czy sprawdzacie swoich klientów w bazach BIG/BIK?

    Zanim udzielimy Ci pożyczki, sprawdzimy, czy nie masz zaległości w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) i Biurach Informacji Gospodarczej (BIG). Korzystanie z rejestru dłużników jest częścią naszej procedury weryfikacyjnej. Dzięki temu mamy pewność, że osoby, którym udzielamy pożyczki, będą w stanie ją spłacić.

  • arrow_drop_down

    15) Co się stanie, jeśli za mnie płatności dokona inna osoba?

    Płatności może dokonać każdy, należy jednak pamiętać o tym, żeby wpłata została dokonana na poprawny numer rachunku i podane zostały prawidłowe dane tzn.(imię i nazwisko raz numer pożyczki) dane do przelewu można sprawdzić w Panelu Klienta.

  • arrow_drop_down

    16) Co mogę zrobić z pieniędzmi z pożyczki?

    Nie ingerujemy w to, w jaki sposób i na jakie cele wydawane są pieniądze przez naszych klientów.  Biorąc u nas pożyczkę nie musisz się tłumaczyć w jakiego celu będą ci potrzebne pieniądze. Możesz wykorzystać je na dowolny cel.

  • arrow_drop_down

    17) Czy mogę modyfikować harmonogram spłaty?

    Nie, harmonogram ustalony wcześniej nie podlega żadnym modyfikacją.

  • arrow_drop_down

    18) Czy mam możliwość wcześniejszej spłaty?

    W każdym momencie masz możliwość spłacenia pożyczki przed terminem, możesz tego dokonać poprzez Panel Klienta, w celu zasięgnięcia informacji możesz również zadzwonić na numer infolinii 600 520 520 (koszt połączenia według taryfy operatora). Wszystkie informacje dotyczące pożyczki masz w Panelu Klienta.

  • arrow_drop_down

    19) Czy mogę przesunąć termin spłaty raty?

    Jest taka opcja, jeżeli posiadasz umowę z Pakietem Bezpieczna Pożyczka, informacje na temat przesunięcia terminu raty masz w Panelu Klienta, możesz tam sprawdzić jakie warunki musisz spełnić, żeby skorzystać z tej opcji.

  • arrow_drop_down

    20) W jaki sposób otrzymam swoją umowę pożyczki?

    Wszystkie dokumenty dotyczące pożyczki będziesz miał do pobrania w pliku PDF w Panelu Klienta.

    Umowa pożyczki zostanie podpisana przez nas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

  • arrow_drop_down

    21) W jaki sposób mogę sprawdzić stan mojej pożyczki?

    Wejdź na stronę janpozyczki.pl zaloguj się do Panelu Klienta, masz tam wszystkie informacje dotyczące pożyczki, jakie masz u nas, lub zadzwoń do nas na numer 600 520 520 (opłata według taryfy operatora), w godzinach pracy infolinii od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.

  • arrow_drop_down

    22) Czy dostanę pożyczkę w dni wolne od pacy?

    Wniosek możesz złożyć 24h/dobę natomiast pożyczki wypłacane są w godzinach naszej pracy, a zaksięgowanie pożyczki na twoim koncie zależne jest od banku w którym posiadasz konto.

  • arrow_drop_down

    23) Dlaczego mój wniosek został odrzucony?

    Powodem odrzucenia wniosku mogło być niespełnienie wymagań albo opóźnienia w spłatach rat przy wcześniejszej pożyczce.

  • arrow_drop_down

    24) Co się stanie, jeśli nie będę spłacał pożyczki w terminie?

    W takim przypadku zostaną naliczane odsetki karne za opóźnienia. Możemy również, po uprzednim poinformowaniu zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, zgłosić tę sprawę do rejestru dłużników.

    Taka sytuacja może mieć wpływ na Twoją wiarygodność kredytową i utrudnić Ci otrzymanie kolejnych pożyczek w przyszłości.

  • arrow_drop_down

    25) Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę w przypadku kiedy posiadam u Was jeszcze pożyczkę aktywną?

    Nie, w naszej firmie możesz w tym samym czasie posiadać tylko jedną pożyczkę aktywną.

  • arrow_drop_down

    26) Czy mogę odstąpić od pożyczki?

    Na odstąpienie od pożyczki masz 14 dni od jej zawarcia, jeśli odstąpisz od pożyczki w tym czasie to nie ponosisz żadnych kosztów związanych z zawarciem umowy.

    Wzór odstąpienia od pożyczki jest w Panelu Klienta, wydrukuj wypełnij i odeślij e-mailem lub pocztą na nasz adres.

  • arrow_drop_down

    27) Czy moje dane są bezpieczne?

    Tak. Ochrona danych osobowych to dla nas priorytet.

  • arrow_drop_down

    28) Co jeśli zapomniałem hasło do Panelu Klienta?

    W takiej sytuacji klikasz „Nie pamiętam hasła” i podążasz zgodnie z instrukcją.

  • arrow_drop_down

    29) Jakie źródła dochodu są akceptowane przez Was?

    Akceptujemy:

    • Umowa o pracę na czas określony, nieokreślony,
    • Umowa zlecenie i o dzieło,
    • Renta na czas określony i nieokreślony,
    • Emerytura,
    • Własna działalność gospodarcza,
    • Gospodarstwo rolne.

    Nie akceptujemy:

    • Alimenty,
    • 500+,
    • Renta socjalna wypłacana przez MOPS (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej),
    • Zasiłek dla bezrobotnych,
    • Zasiłki społeczne (wychowawczy, pogrzebowy, opiekuńczy),
    • Świadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej,
    • Dochody obciążone z tytułu wyroków sądowych lub innych tytułów,
    • Staż z Urzędu Pracy,
    • Stypendia socjalne, naukowe, wpłaty od rodziców,
    • Zatrudnienie w firmie zagranicznej (umowa zawarta za granicą i wykonywana w danym kraju),
    • Wynajem nieruchomości (chyba że jest to przedmiot działalności gospodarczej)
  • arrow_drop_down

    30) Co to jest RRSO?

    RRSO oznacza Rzeczywistą Roczną Stopę Oprocentowania, tj. Całkowity Koszt Pożyczki ponoszony przez Pożyczkobiorcę, wyrażony jako wartość procentowa Pożyczki w stosunku rocznym.

  • arrow_drop_down

    31) Czy muszę posiadać telefon komórkowy, żeby złożyć wniosek?

    Tak, posiadanie telefonu komórkowego jest niezbędne, ponieważ na podany przez ciebie numer dostaniesz unikalne kody PIN, które potrzebne ci będą w dalszych krokach przy ubieganiu się o pożyczkę.

  • arrow_drop_down

    32) W jaki sposób mogę się skontaktować z Wami?

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania możesz zawsze zadzwonić do nas na numer infolinii 600 520 520 (opłata według taryfy operatora), infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.

  • arrow_drop_down

    33) Czy we wniosku trzeba podawać nazwę zakładu pracy, w której pracuje?

    Tak, podanie nazwy pracodawcy jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku, wnioski bez nazwy pracodawcy zostają odrzucone.

  • arrow_drop_down

    34) Czy mogę uzyskać pożyczkę, choć wcześniej odmówiono mi pożyczki?

    Wnioski rozpatrujemy indywidualnie, więc zachęcamy do składania wniosku.