Pytania i odpowiedzi
-
arrow_drop_down
1) Co to jest pożyczka online?
Pożyczka online jest to pożyczka, w której pieniądze przelewane są na twoje konto, które podałeś we wniosku. Pieniądze dostajesz na konto a pożyczkę spłacasz w ratach miesięcznych również po przez przelew bankowy.
-
arrow_drop_down
2) Kto może wnioskować o pożyczkę online?
Warunkiem wnioskowania o pożyczkę jest:
- ukończone 18 rok życia
- obywatelstwo Polskie
- telefon komórkowy
- aktualny adres e-mail
- rachunek bankowy
- regularne źródło dochodu
-
arrow_drop_down
3) Co mam zrobić, jeśli będę potrzebował pomocy przy rejestracji?
Jeżeli potrzebujesz pomocy zadzwoń na naszą infolinię 600 520 520 a nasz konsultant przejdzie przez wszystkie etapy rejestracji składania wniosku.
-
arrow_drop_down
4) Co trzeba zrobić, żeby wziąć pożyczkę online?
- Wejdź na stronę www.janpozyczki.pl, następnie wprowadź kwotę oraz okres pożyczki jaki cię interesuje i kliknij „Weź pożyczkę”.
- Następnym krokiem jest rejestracja więc wprowadź swoje dane i złóż wniosek.
- Zapoznaj się ze zgodami i zaakceptuj je.
- Wykonaj jednorazowy przelew identyfikacyjny Blue Media na kwotę 1zł z konta które podałeś przy rejestracji. Pamiętaj, że pożyczka zostanie wypłacona na konto, z którego zrobisz przelew identyfikacyjny.
-
arrow_drop_down
5) Co to jest przelew identyfikacyjny przez Blue Media?
Jest to szybki przelew na kwotę 1 zł, dzięki któremu szybko potwierdzimy Twoje dane i podejmiemy decyzję o pożyczce. Możesz sprawdzić w Panelu Klienta, czy jest możliwość zrobienia takiego przelewu w swoim banku.
Przelew identyfikacyjny robisz tylko jeden raz na kwotę 1 zł (przelew Blue Media), pozwala nam on na potwierdzenie Twoich danych osobowych oraz numeru Twojego konta bankowego, na które przelejemy pożyczkę, przelew zrób z konta na imię i nazwisko, które podałeś przy rejestracji, kwota z przelewu zostanie zwrócona Ci po podjęciu decyzji.
-
arrow_drop_down
6) Jak zrobić przelew identyfikacyjny?
Zaloguj się na Panel Klienta, wybierz przelew identyfikacyjny następnie wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste i podążaj dalej zgodnie z instrukcją.
-
arrow_drop_down
7) Czy muszę podawać mój numer rachunku bankowego?
Tak, Numer rachunku bankowego, który podasz przy rejestracji musi być twój.
Jest on niezbędny w celu identyfikacji Twojej osoby, dlatego nie możesz użyć rachunku bankowego innej osoby.
-
arrow_drop_down
8) W jakim celu mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
Ponieważ przed wypłatą środków musimy mieć pewność, że pieniądze trafią do właściwego adresata.
-
arrow_drop_down
9) Jak szybko otrzymam decyzje?
Wnioski rozpatrywane są indywidualnie a decyzję dostaniesz w jak najszybszym czasie.
-
arrow_drop_down
10) Kiedy otrzymam pieniądze?
Gdy decyzja będzie pozytywna pieniądze otrzymasz na konto zgodnie z sesjami przychodzącymi w Twoim banku.
-
arrow_drop_down
11) Jakie dokumenty są potrzebne do składania wniosku?
Do złożenia wniosku potrzebujesz dowodu osobistego, oczywiście przy składaniu wniosku będziesz proszony o podawanie różnych informacji (np.: nazwa pracodawcy, itp…), które musisz również podawać.
-
arrow_drop_down
12) Jakie są możliwości składania wniosku?
Wniosek złożyć możesz tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową janpożyczki.pl
-
arrow_drop_down
13) Jako nowy klient, o jaką pożyczkę mogę wnioskować?
Pożyczek udzielamy w kwocie od 1000 do 5000 złotych, w okresach od 3 do 30 miesięcy, zarejestruj się, wypełnij wniosek a dowiesz się jaką mamy dla ciebie ofertę i o jaką kwotę możesz zawnioskować.
-
arrow_drop_down
14) Czy sprawdzacie swoich klientów w bazach BIG/BIK?
Zanim udzielimy Ci pożyczki, sprawdzimy, czy nie masz zaległości w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) i Biurach Informacji Gospodarczej (BIG). Korzystanie z rejestru dłużników jest częścią naszej procedury weryfikacyjnej. Dzięki temu mamy pewność, że osoby, którym udzielamy pożyczki, będą w stanie ją spłacić.
-
arrow_drop_down
15) Co się stanie, jeśli za mnie płatności dokona inna osoba?
Płatności może dokonać każdy, należy jednak pamiętać o tym, żeby wpłata została dokonana na poprawny numer rachunku i podane zostały prawidłowe dane tzn.(imię i nazwisko raz numer pożyczki) dane do przelewu można sprawdzić w Panelu Klienta.
-
arrow_drop_down
16) Co mogę zrobić z pieniędzmi z pożyczki?
Nie ingerujemy w to, w jaki sposób i na jakie cele wydawane są pieniądze przez naszych klientów. Biorąc u nas pożyczkę nie musisz się tłumaczyć w jakiego celu będą ci potrzebne pieniądze. Możesz wykorzystać je na dowolny cel.
-
arrow_drop_down
17) Czy mogę modyfikować harmonogram spłaty?
Nie, harmonogram ustalony wcześniej nie podlega żadnym modyfikacją.
-
arrow_drop_down
18) Czy mam możliwość wcześniejszej spłaty?
W każdym momencie masz możliwość spłacenia pożyczki przed terminem, możesz tego dokonać poprzez Panel Klienta, w celu zasięgnięcia informacji możesz również zadzwonić na numer infolinii 600 520 520 (koszt połączenia według taryfy operatora). Wszystkie informacje dotyczące pożyczki masz w Panelu Klienta.
-
arrow_drop_down
19) Czy mogę przesunąć termin spłaty raty?
Jest taka opcja, jeżeli posiadasz umowę z Pakietem Bezpieczna Pożyczka, informacje na temat przesunięcia terminu raty masz w Panelu Klienta, możesz tam sprawdzić jakie warunki musisz spełnić, żeby skorzystać z tej opcji.
-
arrow_drop_down
20) W jaki sposób otrzymam swoją umowę pożyczki?
Wszystkie dokumenty dotyczące pożyczki będziesz miał do pobrania w pliku PDF w Panelu Klienta.
Umowa pożyczki zostanie podpisana przez nas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
-
arrow_drop_down
21) W jaki sposób mogę sprawdzić stan mojej pożyczki?
Wejdź na stronę janpozyczki.pl zaloguj się do Panelu Klienta, masz tam wszystkie informacje dotyczące pożyczki, jakie masz u nas, lub zadzwoń do nas na numer 600 520 520 (opłata według taryfy operatora), w godzinach pracy infolinii od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
-
arrow_drop_down
22) Czy dostanę pożyczkę w dni wolne od pacy?
Wniosek możesz złożyć 24h/dobę natomiast pożyczki wypłacane są w godzinach naszej pracy, a zaksięgowanie pożyczki na twoim koncie zależne jest od banku w którym posiadasz konto.
-
arrow_drop_down
23) Dlaczego mój wniosek został odrzucony?
Powodem odrzucenia wniosku mogło być niespełnienie wymagań albo opóźnienia w spłatach rat przy wcześniejszej pożyczce.
-
arrow_drop_down
24) Co się stanie, jeśli nie będę spłacał pożyczki w terminie?
W takim przypadku zostaną naliczane odsetki karne za opóźnienia. Możemy również, po uprzednim poinformowaniu zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, zgłosić tę sprawę do rejestru dłużników.
Taka sytuacja może mieć wpływ na Twoją wiarygodność kredytową i utrudnić Ci otrzymanie kolejnych pożyczek w przyszłości.
-
arrow_drop_down
25) Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę w przypadku kiedy posiadam u Was jeszcze pożyczkę aktywną?
Nie, w naszej firmie możesz w tym samym czasie posiadać tylko jedną pożyczkę aktywną.
-
arrow_drop_down
26) Czy mogę odstąpić od pożyczki?
Na odstąpienie od pożyczki masz 14 dni od jej zawarcia, jeśli odstąpisz od pożyczki w tym czasie to nie ponosisz żadnych kosztów związanych z zawarciem umowy.
Wzór odstąpienia od pożyczki jest w Panelu Klienta, wydrukuj wypełnij i odeślij e-mailem lub pocztą na nasz adres.
-
arrow_drop_down
27) Czy moje dane są bezpieczne?
Tak. Ochrona danych osobowych to dla nas priorytet.
-
arrow_drop_down
28) Co jeśli zapomniałem hasło do Panelu Klienta?
W takiej sytuacji klikasz „Nie pamiętam hasła” i podążasz zgodnie z instrukcją.
-
arrow_drop_down
29) Jakie źródła dochodu są akceptowane przez Was?
Akceptujemy:
- Umowa o pracę na czas określony, nieokreślony,
- Umowa zlecenie i o dzieło,
- Renta na czas określony i nieokreślony,
- Emerytura,
- Własna działalność gospodarcza,
- Gospodarstwo rolne.
Nie akceptujemy:
- Alimenty,
- 500+,
- Renta socjalna wypłacana przez MOPS (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej),
- Zasiłek dla bezrobotnych,
- Zasiłki społeczne (wychowawczy, pogrzebowy, opiekuńczy),
- Świadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej,
- Dochody obciążone z tytułu wyroków sądowych lub innych tytułów,
- Staż z Urzędu Pracy,
- Stypendia socjalne, naukowe, wpłaty od rodziców,
- Zatrudnienie w firmie zagranicznej (umowa zawarta za granicą i wykonywana w danym kraju),
- Wynajem nieruchomości (chyba że jest to przedmiot działalności gospodarczej)
-
arrow_drop_down
30) Co to jest RRSO?
RRSO oznacza Rzeczywistą Roczną Stopę Oprocentowania, tj. Całkowity Koszt Pożyczki ponoszony przez Pożyczkobiorcę, wyrażony jako wartość procentowa Pożyczki w stosunku rocznym.
-
arrow_drop_down
31) Czy muszę posiadać telefon komórkowy, żeby złożyć wniosek?
Tak, posiadanie telefonu komórkowego jest niezbędne, ponieważ na podany przez ciebie numer dostaniesz unikalne kody PIN, które potrzebne ci będą w dalszych krokach przy ubieganiu się o pożyczkę.
-
arrow_drop_down
32) W jaki sposób mogę się skontaktować z Wami?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania możesz zawsze zadzwonić do nas na numer infolinii 600 520 520 (opłata według taryfy operatora), infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
-
arrow_drop_down
33) Czy we wniosku trzeba podawać nazwę zakładu pracy, w której pracuje?
Tak, podanie nazwy pracodawcy jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku, wnioski bez nazwy pracodawcy zostają odrzucone.
-
arrow_drop_down
34) Czy mogę uzyskać pożyczkę, choć wcześniej odmówiono mi pożyczki?
Wnioski rozpatrujemy indywidualnie, więc zachęcamy do składania wniosku.